21. syyskuuta 2009

Day 2

09:04

Ilahduin aamulla kun hyppäsin puntarille : ) 600g lähtenyt painosta pois. Hyvä minä. Huomenna mennään alle 99kg. Ainakin toivottavasti.

Yöllä kun heräsin syöttämään pikku neitiä vatsa kurni oikein kunnolla, mutta nyt ei ole yhtään nälkä. Taidan nauttia taas aamiaiseksi pari pekaanipähkinää : ) Sitten lähdetään päiväkävelylle neidin kanssa ja jos vaikka illalla menis taas kokeilemaan spinningiä. Eilen joutui lähtemään aikasemmin kun neiti ei viihtynyt hoidoss : ( Kello oli kyllä sillon jo niin paljon, että varmaan oli tosi väsynyt.

Eilen kerran vaan teki mieli herkkuja ja olen siitä todella ylpeä. Sekin lähti pois kun jatkoin vaan reippaasti kävelyä pois huoltoaseman suunnasta : ) Hyvä minä!

Kerrankin on onnistunut olo edes hetken.

17:57

 Menin sitten mokaamaan. Vedin melkein 4000kcal suklaata naamaan. Meillä kävi vaan pieni vahinko neidin kanssa ja sain kauhean huonon omantunnon sen takia : ( Tyhmänä sitten menin ostamaan herkkuja ja söin tietenkin ne kaikki. Mitään muuta en sitten enää tänään syö!! En edes ole perkele liikkunut tänään. Masentunut vaan kotona. Tyhmä minä! Huomenna kiloja varmasti tullut ainakin +300g. MASENTAA JO NYT!

Oonko mä yksin? Eikö kukaan muu ole yhtä heikko kun minä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti